Cupa Universitatii

09.03.2013

CUPA DE SCHI ȘI SNOWBOARD A UNIVERSITATII "LUCIAN BLAGA” DIN SIBIU

EDITIA a II-a 9 martie 2013

 

REGULAMENT CONCURS

 

1.ORGANIZATOR

UNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" din SIBIU, DEPARTAMENTUL "STIINTE ALE MEDIULUI, FIZICA, EDUCATIE FIZICA SI SPORT" in colaborare cu studentii reprezentanti in senatul ULBS si asociatiile ALUMNI ULBS.

 

2. SCOPUL

Scopul concursului este de a promova practicarea sporturilor de iarnă in randul studentiilor, absolventilor si profesorilor Universitatii "Lucian Blaga” din Sibiu si de a facilita comunicarea si cooperarea intre studenti, absolventi si cadre didactice pentru a creea o comunitate academica mai puternica.

 

3. LOCUL DE DESFASURARE

PALTINIS – ARENA PLATOS

 

4. CONDITII DE DESFASURARE

Se va desfasura un concurs de slalom in una sau doua manse. Organizatorii vor desemna un DIRECTOR DE CONCURS  care va confirma sau anula  mansa a doua sau concursul in functie de: conditiile meteo, starea partiei, conditiile de siguranta ale sportivilor sau evenimente neprevazute.Arbitrii vor supraveghea trecerea corecta a  concurentilor printre portile montate pe traseu. Cronometrajul va fi asigurat cu aparatura electronica de personal calificat.

 

5. CONCURENTI

La start se poate alinia oricine este student,  absolvent sau cadru didactic al Universitatii  "Lucian Blaga” din Sibiu

Concurentii vor fi impartiti in 4 grupe: Grupa 1 - schi  studenti, Grupa 2 schi - absolventi Grupa 3 schi – profesori și Grupa 4 snowbord – open (studenti, absolventi, profesori) In cadrul fiecarei grupe vor fi doua subgrupe - feminin si masculin.

 Participarea este permisa in cadrul unei singure grupe (la alegere) pentru fiecare concurent in cazul indeplinirii criteriilor a mai multor categorii de participanti.

 

6. TRASEU

Partia alocata pentru acest eveniment va fi partia B, cea din spatele domeniului. Aceasta va fi inchisa pe durata concursului pentru practicantii sporturilor de iarna din afara competitiei. Accesul publicului spectator se va face pe jos, pe langa partia de sanie.

7. ORDINEA DE START

2 deschizatori

Grupa 3- schi – feminin (profesori)

Grupa 3 - schi - masculin (profesori)

Grupa 2 – schi feminin (absolvanti)

Grupa 2 – schi masculin (absolvanti)

Grupa 1- schi – feminin (studenti)

Grupa 1 – schi - masculin (studenti)

Grupa 4 – snowboard - feminin (studenti, absolventi, cadre didactice)

Grupa 4 – snowboard- masculin (studenti, absolventi, cadre didactice)

Neprezentarea la start in ordinea stablita (intarzierea la start) duce la pierderea intrarii in concurs. Listele de start vor fi afisate la secretariatul concursului.

 

8. INSCRIERE

Taxa de participare este de 15 RON iar inscrierea se va face pe baza cartii de identitate si a dovezii statutului de student, absolvent sau cadru didactic al Universitatii  „Lucian Blaga” din Sibiu (carnet sau legitimatie de student pt. studenti si masteranzi, copie dupa diploma de absolvire a studiilor de licenta, masterat sau doctorat pt. absolventi si legitimatie serviciu pentru profesori)

Se poate inscrie orice practicant de schi sau snowboard,  fie ca este amator sau inscris intr-un club sau o asociatie de profil, conditia de participare fiind ca acesta sa detina statutul de student, absolvent sau cadru didactic al Universitatii  „Lucian Blaga” din Sibiu.

Numarul maxim al concurentilor va fi de 150 pentru toate grupele. Inscrierea va fi facuta in ordinea cronologica a primirii cererilor de inscriere, cu mentiunea ca pentru studenti (grupa 1) vor fi atribuite un numar total 90 de locuri, cate 10 pentru fiecare facultate (8 pentru schi si 2 pentru snowboard) Cei care se inscriu peste acest numar vor fi trecuti pe  liste separate (in asteptare) si vor putea fi inclusi in concurs in situatia in care numarul de locuri atribuite nu este completat. Criteriile de redistribuire sunt  ordinea cronologica a inscrierilor si  reprezentativitatea facultatilor (facultatea cu cei mai multi studenti inscrisi in pe liste). Locurile libere se vor completa cu cate un student din fiecare lista conform criteriilor enuntate. Redistribuirea  se va face in cadrul sedintei tehnice, unde cei inscrisi pe listele de asteptare au obligativitatea de a fi prezenti pentru achitarea taxei de inscriere. Daca la momentul redistribuirii locului candidatul nu este prezent se va trece la urmatorul din aceeiasi lista.

Inscrierea se va face in baza unei fise de inscriere ce contine si o declaratie pe proprie raspundere.

Studenții se pot inscrie la reprezentantii acestora din facultatea de care apartin conform programului de pe site-ul http://cupadeschi.ulbsibiu.ro

STUDENTI REPREZENTANTI AI DIVERSELOR FACULTATI

Nr.

Facultate

Nume Prenume

Telefon

  Sala

1

S.A.I.A.P.M

Bunescu Marius

0751/514823   

 Sediul Ligii    Studentilor (Parter)

2

Medicina

Craciun Cristina

0747/938421

 A (Parter)

3

Stiinte

Hindorean Adelin

0742/260383

A 11

4

Stiinte Economice

Trimbitas Andreea

0755/801493

EP 4

5

Stiinte Socio Umane

Chelniciuc Adelina

0741/511180

Brutarilor nr. 3, sala B1 (etajul 1)

6

Litere

Popescu  Alexandra

0752/216914

38 et 1

7

Inginerie

Lupu  Diana

0747/239476

IM 111 Sediul Asociatiei Solidus

8

Teologie

Smadu Daniel

0751/437485

Secretariatul facultatii

9

Drept

Codreanu Ecaterina

 0742753158

 1 (Parter)

Detaliile despre intervalele orare si locul de inscriere a studentilor se vor stabili telefonic cu reprezentantii acestora in facultati, informatii suplimentare fiind puse la dispozitia acestora pe site-ul http://cupadeschi.ulbsibiu.ro

Profesorii si absolventii se pot inscrie la sediul Facultatii de Stiinte Economice din strada Calea Dumbravii nr.17, sala EP4, EP3. Detalii suplimentare se pot obtine la telefon 0722/247363 sau 0269/215037, conf. univ. dr. Razvan Sorin Serbu, sau asiat. univ. drd. Eugen Popescu – 0742021260 de luni pana vineri in intervalul orar 11.00-15.00.

 

Perioada de inscriere:  18 februarie – 6 martie 2013

 

Sedinta tehnica se va desfasura in data de 7. 03. 2013 ora 17:00  la Facultatea S.A.I.A.P.M. din str. Ion Ratiu, nr. 5 – 7, etaj 4, sala B402 in cadrul careia va avea loc tragerea la sorti pentru stabilirea ordinii de start pentru ambele grupe. Extragerea  poate fi facuta personal de catre fiecare concurent inscris in concurs iar in cazul neprezentarii se va desemna un reprezentant din organizare care va efectua procedura.

 

9. DESFASURARE

Concursul  consta  in una sau doua manse  pentru schi  pe trasee diferite si o manșă pentru snowboard,  precedate fiecare de  catre o coborare de recunoastere.  Concurentii au dreptul de a recunoaste traseul cu portile montate, fie pasind in susul partiei pe marginea traseului sau coborând usor in derapaj prin porti unul dupa celalalt. Concurentii vor purta in mod obligatoriu numarul de concurs atribuit prin tragerea la sorti. Se interzice in cadrul coborarii de recunoastere alunecarea prin porti in stil de competitie, acest lucru putand duce la excludera din concurs.

Ridicarea numerelor de concurs se va face de la secretariatul concursului in timpul special alocat pe baza buletinului de identitate predarea acestora facandu-se imediat dupa terminarea concursului.

Lipsa buletinului sau a dovezii statutului de student, absolvent sau cadru didactic, precum si intarzierea la secretariat pentru ridicarea numerelor va duce automat la excluderea din concurs.

Concurentii vor fi prezenti in zona de start cu cel putin 15 min inaintea intrarii in concurs conform listei de start afisata la secretariat. Cei care intarzie si nu respecta  ordinea de start vor fi descalificati.

Timpul de prezentare la start dupa chemarea in start a concurentior  este de un minut. Depasirea acestui interval de timp duce la descalificare.

 

10. PROGRAMUL DE DESFASURARE

Ora 9.00 montarea traseului de schi (slalom)

Ora 9.00-10.00 distribuirea numerelor de concurs  pentru toate grupele

Ora 10.00 afisarea grilei de start pentru mansa intai (primele 3 grupe - schi)

Ora 10.15-10.45 recunoasterea traseului pentru mansa intaia (primele 3 grupe - schi)

Ora 11.00 START primul concurent in mansa intaia (primele 3 grupe - schi)

Dupa o jumatate de ora de la incheierea primei manse - montarea traseului de schi pentru mansa secunda (primele 3 grupe - schi) urmata de recunoasterea traseului (primele 3 grupe - schi) si START-ul in mansa secunda (primele 3 grupe - schi)

Ora 14:00 afisarea rezultatelor

Ora 14.00 montarea traseului de snowboard

Ora 14:30 recunoasterea traseului pentru snowboard

Ora 15:00 START primul concurent pentru concursul de snowboard (grupa 4)

Ora 16:00 afisarea rezultatelor finale

Ora 16:30  festivitatea de premiere

 

organizatorii isi rezerva dreptul de modificare a programului in functie de numarul participantilor, conditiile meteo, starea partiei, conditiile de siguranta  ale sportivilor sau alte probleme de natura organizatorica, modificarile fiind aduse la cunostinta concurentior prin secretariatul concursului sau celelalte  mijloace de informare.

 

11. ECHIPAMENTUL

Concurentul se va echipa in mod corespunzator pentru a-si asigura siguranta.

 

12. CONTESTATII

Contestatiile se depun in termen de 15 minute dupa afisarea rezultatelor provizorii.

 

13. PREMIEREA

Pentru stabilirea clasamentului se va lua in calcul suma celor doi timpi din cele doua manse.  Se acorda DIPLOME, CUPE si PREMII pentru locurile 1, 2 si 3 din fiecare grupa separat feminin / masculin si DIPLOME pentru restul participantiilor.

 

14. TRANSPORTUL - Costul transportului pe cablu va fi suportat de catre participanti.

 

          

                                                                                   Director concurs,

                                                                                          Olimpiu Savu